Subject: FW: Pärnu mnt 62, Märjamaa plaanitud autolaadija sobivus Märjamaa alevis Pärnu mnt. rekonstrueerimise plaanidega
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Apr 2025 15:48:44 +0300

Tere

Palun registreerida mulle menetlemiseks.

Registreerida eraldi tööna (Märjamaa alev Pärnu mnt 62 elektrisõidukite
laadimistaristu rajamine), ning luua Deltas seos tööga nr 7.1-2/25/5057-2.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, April 14, 2025 1:52 PM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Subject: Pärnu mnt 62, Märjamaa plaanitud autolaadija sobivus Märjamaa
alevis Pärnu mnt. rekonstrueerimise plaanidega

Tere

Elektriautode laadija projekti ehr-s Ehitusteatis nr. 2511201/32359
kooskõlastamisel transpordiamet ei nõustunud projektiga kuna ei olnud
viidet Teeprojekt OÜ töö T04321, Märjamaa- Konuvere tee remondi
projektiga.
Paraku saadan projekti asendiplaani uuenduse eTransmit abil kuna Acad ei
lase teeprojekti plaani bind käsuga siduda kuna teeprojekt sisaldab Proxy
Eninity komponente, mida minu kasutatav Autocad ei oska põhifailiga kokku
liita,
Pdf formaadis asendiplaan xrefiga teeprojektiga  on manuses

Kas meili manuses olev pdf plaan vastab transpordiameti nõuetele ja
teeprojektil ning vaja lisada viide eeltoodud tee remondi projektile
või on vaja laadija projektis, plaanil midagi nihutada- muuta ?

Priit Lahemaa
Designer/projekteerija

Elektrum Eesti OÜ
Pärnu mnt.137, 11314, Tallinn, Estonia
Mob. +372 5885 6006
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.elektrum.ee> www.elektrum.ee

Käesolev e-kiri koos võimalike lisadega on konfidentsiaalne.
Hoia keskkonda, palun väldi selle e-kirja printimist kui see on vähegi
võimalik!

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.